Opći uvjeti putovanja  |  Pošaljite upit  |  Prigovori  |  Ugovorite Euroherc putno osiguranje   

Prigovor

CSS logo

Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora

Odredbom čl. 8 stavka 1 Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09, 89/09) potrošač koji smatra da mu je povrijeđeno neko pravo, može podnijeti prigovor u pisanom obliku te ga poslati elektroničkom poštom na e-mail: vesna@jazztravel.hr ili ga poslati poštom na adresu: JAZZ TRAVEL vl. JAZZ PUTOVANJA d.o.o., MIROSLAVA KRALJEVIĆA 30, 10360 SESVETE.

Svaki Putnik - nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge.
U slučaju da su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, Putnik je dužan na dan dolaska odmah reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti agenciju e-mailom na vesna@jazztravel.hr ili telefonski na broj +385 (0)1 8894 770.
Putnik je dužan surađivati sa pružateljem usluga i agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Putnik koji napusti objekt i samoinicijativno pronađe drugi smještaj zbog nezadovoljstva zatečenim stanjem rezerviranog smještaja, bez da je Agenciji pružio mogućnost da otkloni uzrok njegovog nezadovoljstva, ili da mu pronađe zamjenski smještaj, nema pravo zahtijevati povrat novca kao ni uputiti tužbu za nadoknadu štete, bez obzira na činjenicu da li su njegovi razlozi bili opravdani ili ne. Također ako Putnik na samome mjestu prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, Agencija neće uvažiti naknadnu Putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.

U slučaju da problem nije bio otklonjen, niti nakon intervencije agencije, Putnik je dužan poslati pismeni prigovor zajedno s popratnim dokumentima i fotografijama koje dokazuju osnovu prigovora agenciji e-mailom na vesna@jazz.travel.hr ili poštom na adresu JAZZ TRAVEL vl. JAZZ PUTOVANJA d.o.o., Miroslava Kraljevića 30, 10360 SESVETE najkasnije 8 dana po povratku s odmora.
U prigovoru je potrebno navesti svoje ime i prezime i adresu na koju ćemo poslati odgovor na prigovor u roku od 15 dana. Agencija se obavezuje uzeti u razmatranje samo potpuno dokumentirane pritužbe zaprimljene u roku od 8 dana nakon završetka rezervacije. Agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor Putnika u roku od 15 dana po primitku prigovora. Agencija može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod pružatelja usluge najviše za još 15 dana.